Monday 4 June 2007

Opinia mea



Opinia mea

Eu sunt lucratorul cinstit si tenace
Mareata mi-e fapta si truda mi-e "grea",
De-aceea eu am despre tot ce se face
Opinia mea!

In coarne de-as lua pentru ea lumea toata,
Cedarea ca lupta mi-ar fi mult mai grea,
Pe viata o data, pe moarte o data,
Opinia mea.

Singur de-as fi pe a mea baricada
Si-n rest milioane cu tifla mi-ar da,
Pastrez, chiar cand capul vor altii sa-mi cada,
Opinia mea!!!

Respect institutii, opinii celebre,
Cultiv disciplina si-s gata de ea,
Sunt om social, dar conserv in vertebre
Opinia mea!

Eu pot si sa rad daca hotii-mi sparg casa,
Flegmatic ma las depasit pe sosea,
Mai am, cand pe front imi luati si mireasa,
Opinia mea.

Acolo e sudul, acolo e nordul,
Am dreptul la NU, daca vreti sa fiu DA...
Vitala e lupta, normal dezacordul,
Opinia mea!!!

Furnica pot fi... si accept sa fiu greier,
Chiar limba din gura de mi s-ar taia,
Intreaga-mi ramane, zidita in creier,
Opinia mea!!!

Cat om ma socot, duc pe frunte toti spinii,
Si crucea mi-o port, ca si cand as zbura,
Caci omul e om cat mai are opinii,
Aceasta-i opinia mea.

1 comment:

Alexa said...

Foarte frumoasa poezia...si in legatura cu poza...sa stii ca nici nu se compara cu ale tale...

Powered By Blogger